top of page
חיפוש
iairor

האתר החדש שלנו יוצא לדרך

נובמבר 2021 הוא חודש עמוס בפעילות אצלנו: אנחנו משיקים אתר חדש, מוציאים לאור שני ספרים חדשים, ועוסקים במרץ בעוד כמה פרויקטים שעוד תשמעו עליהם.

ההקמה של האתר החדש לא היתה מתוכננת, והיא נבעה מכך שנאלצנו להיפרד בצער מן האתר הישן, שאיבדנו את האפשרות הטכנית לעדכנו ולהמשיך את פעילותו. באתר הישן היו אוצרות לא מעטים, כמות רבה של טקסטים, תמונות וקבצים שהם תוצר של תשע־עשרה שנות עבודה. בין האוצרות אפשר למנות את אתר המועדון, את הסיפורים הקצרים, את פרויקט אנאנ, את האתרים שבנינו לכל ספר וספר בהוצאה, ואפילו כמה כלים ורכיבים נסתרים כמו מקלדת לשפה הערבית ועוד.

האתר החדש רק עכשיו נוצר ועדיין בבנייה, אבל אנחנו מקווים שלאט לאט ובהדרגה נוכל להעלות כאן חומרים רבים מתוך האתר הישן, וגם להעלות חומרים חדשים, חשובים לא פחות. כדאי לכם לעקוב אחרינו!

בימים הקרובים נפרסם כאן פוסט על שני הספרים החדשים – "פאן־אירופה" ו"קונרד אדנאואר: מדינאי אירופי" – שניהם בסדרת "האירופים", סדרת ספרים בעריכת הילה זהבי ושרון פרדו, שהיא יוזמה משותפת של מרכז סימון וייל למחקר וללימודי אירופה בת זמננו באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ושל הוצאת אוב, תל אביב.

בהמשך נעלה חומרים על עוד ספרים, חדשים וישנים...




56 צפיות0 תגובות

Comentários


bottom of page